Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Mei 2014 | Thailand, Sukhumvit

Lieve allemaal,

Na een week vol spanning of ik nou wel of niet mocht gaan hier dan toch mn eerste blog vanuit Thailand! Zaterdagavond om 22:00 vertrok ik vanaf Schiphol naar Abu Dhabi en vanuit Abu Dhabi door naar Bangkok. Om 18:00 Thaise tijd zijn we geland in Bangkok. Eerst hebben we de koffers opgehaald, geld gewisseld en ons paspoort laten stempelen daarna met een taxi naar het hotel. Onderweg naar het hotel waar we nu slapen kwamen we al langs The Landmark (mijn stagehotel). Ik verwachtte dat het heel druk zou zijn op de weg maar dat was het helemaal niet. Toen we door de stad reden ging de zon al onder. Mijn eerste indruk is goed. De mensen (die we tot nu toe ontmoet hebben) zijn vriendelijk.

Er is een avondklok ingesteld in Thailand. Dit houdt in dat vanaf 22:00 tot 05:00 niemand op straat mag komen. Hoelang dit gaat duren weet helaas niemand. Dus we hebben op het dakterras van het hotel even wat gedronken en zijn toen braaf gaan slapen.

Ik ben nu met 4 meisjes van school in Bangkok. Vandaag vertrekken we naar Hua Hin om even bij te komen van alle voorbereidingen en de reis maar natuurlijk ook om een beetje aan onze kleur te werken;). We gaan eerst onze koffers droppen bij The Landmark. Er gaan nog 2 andere stage lopen in The Landmark. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit ziet!

Liefs uit Bangkok!



  • 26 Mei 2014 - 13:21

    Oma Van Anouk:

    hoi Anouk Goed aangekomen dAt is al heel wat De reunie was heel leuk Prachtig weer en het heel leuk om iedereen te zien Naut opgehaald BIJ venlo station Hij stond al bij de uitgang en is nu alweer naar huis groetjes liefs OMA

  • 29 Mei 2014 - 21:38

    Sanne:

    Sawadee ka!
    Leuk Anouk dat je in Thailand stage gaat lopen! Ben benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven en hoe je het er vindt. Mocht me nog iets invallen wat ik daar gedaan heb en erg mooi/leuk vond, laat ik het zeker weten. Zal je binnenkort mijn reisverslag sturen van de rondreis die ik door Thailand gemaakt heb. Veel succes & enjoy!
    Groetjes, Sanne

  • 01 Juni 2014 - 14:10

    Floor:

    Sa-wad-dee-kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. TOPPER!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 47060

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Stage The Landmark Bangkok

Landen bezocht: