Countdown - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu Countdown - Reisverslag uit Breda, Nederland van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu

Countdown

Blijf op de hoogte en volg Anouk

07 Mei 2014 | Nederland, Breda

Sa-wad-dee-ka!!! (= hallo)

Jaaaa het aftellen is begonnen. Over 17 dagen en 6uur is het dan zo ver! Ik vertrek 24 mei naar Thailand. Mijn stage begint 2 juni. Ik ga eerst nog 5 dagen naar Hua Hin!

Ik ga stage lopen in The Landmark Bangkok*****. Het afgelopen half jaar ben ik druk bezig geweest met solliciteren, nieuw paspoort aanvragen, visum regelen, vlucht boeken, inentingen etc.

Volgende week ga ik nog op een Wijntrip naar Bordeaux, Cognac, Tours en Saintes met school. En daarna kan ik beginnen met inpakken!

Het volgende verslag zal vanuit Thailand zijn;)

Laa-gon-ka! (= doei)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 47061

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Stage The Landmark Bangkok

Landen bezocht: