Al 2 weekjes in Thailand! - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu Al 2 weekjes in Thailand! - Reisverslag uit Sukhumvit, Thailand van Anouk Poortvliet - WaarBenJij.nu

Al 2 weekjes in Thailand!

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Juni 2014 | Thailand, Sukhumvit

Lieve allemaal,

Ik ben ondertussen al 2 weken in Thailand. De tijd vliegt echt dus dat is een goed teken. Na aankomst in Bangkok, ben ik met 4 meisjes van school naar Hua Hin geweest. Hier hebben we heerlijk genoten van het strand, de avondmarktjes, cocktails, warme zee en Thais eten. Wij zijn 1 dagje naar een Safari Park geweest waar we een olifantentocht hebben gemaakt en een baby lion mochten aaien. Na een week relaxen zijn we met de bus terug gegaan naar Bangkok.

Zaterdagmiddag ben ik met de Skytrain naar het hotel gegaan waar ik nu woon en werk. Ik loop hier stage met 2 meisjes van school (Luna en Liese). We kregen allemaal een kamerpasje. De kamer is veel groter dan we hadden verwacht. Het is gewoon echt een hotelkamer alleen dan zonder raam (deze wordt natuurlijk ook niet aan gasten gegeven!). Het werd ons al snel duidelijk dat we alleen achter de schermen mogen leven. Dit houdt in dat we geen gebruik mogen maken van de facilities.

Zaterdagavond zijn we met z'n allen naar Khao San Road geweest. Dit is de backpackers straat van Bangkok met o.a. massages, kraampjes, buckets, schorpioenen (om te eten) etc. Zondag ben ik naar Wat Pho geweest. Dit is de liggende buddha van 20 meter! Na een weekje relaxen in Hua Hin en Bangkok was het toch echt tijd om te gaan werken.

Maandag (2juni) begon mijn stage. We werden meteen voorgesteld bij de management meeting. Iedere heette ons welkom in The Landmark Family. De namen hier in Thailand zijn niet heel makkelijk te onthouden. Of eigenlijk niet!!! Ik werk de 1e maand in Reservations. Dit houdt in boekingen invoeren, emailtjes versturen, bellen, etc. Vanaf de maand Juli ga ik werken in het Front Office Department. Ik werk deze maand van maandag t/m vrijdag. Ik heb elke maand 1 meeting met de General Manager tijdens deze meeting krijgen we een toets en moeten we een presentatie geven. We krijgen iedere maand een nieuwe opdracht.

Er zijn hier veel grote shoppingmalls waar we ons in de avond prima vermaken!

Vrijdag ga ik natuurlijk Nederland aanmoedigen tijdens het WK!

De foto's volgen snel! (Als waarbenjij.nu meewerkt)

Liefs uit Bangkok!!!

  • 12 Juni 2014 - 07:00

    Joyce:

    Lieve Anouk
    Geweldig om te lezen (en via Maarten te horen) dat je al zo snel aan het "inburgeren" bent in Thailand.
    Wat heb je al veel gezien en gedaan in die korte tijd!
    Geniet er van en veel succes met je stage!
    Veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 15 Sept. 2011
Verslag gelezen: 1814
Totaal aantal bezoekers 47056

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 31 December 2014

Stage The Landmark Bangkok

Landen bezocht: